36+4 günlük doğum yaptım akşam saat 23.00 gibi, yaklaşık 1 saat sonra yürüteceklerini söylediler hislerim tamamen açık bacaklarımı yattığım yerden hareket ettiyorum hanımlar başka napayım önerilerinizi bekliyorum ağrım yok şükür ama karnıma bastırıyorlar ve bu durum biraz acıtıcı, birde sonda henüz çıkmadı acaba çok mu acılı bir işlem 🤗🙈