2 ay11 günlüğüz, 3 gündür ateşimiz yok ama huysuzluk hat safhada ağlıyoruz hep, her emmeden sonra hareket ettirmeyegöreyim bir kusma oluyor fışkırarak kusmuyor ama çıkarıyor, vallahi çaresiz kaldım böyle değildi, pzt doktora götüreceğim ama birden değişti huyu suyu😢😢😢😢