Mirabaharr Kızım 3 ay 18 günlük ve maalesef covid oldu ateşimiz 38.3 düşüp yükseliyor cok korkuyorum başına gelen Çar mı nasıl atlattınız ne kadar sürede geçti dolven ve carpol kullanıyorum ateşi için
Hatcik Mirabaharr canim dolven verme 6 ay altına onermiyolar . Benim kızım geçirdiğinde 3 aylikdı ateşi 2 gün 37.8 3 gün 38.5 39 arası oldu . Kakasinda enfeksiyon vardı ishal olmuştu antibiyotik flyhgl başladı doktor 5. Günün sonunda çok şükür geçti.
Hlalg Mirabaharr ateşi için kontrollü olun,telaş yapmayın Ateş 38 i geçtikçe şurup vermeye çalışın.üstü çok kalın olmasın.bebekler de maalesef Ateş yapıyor ama daha kolay atlatıyorlar
Tgbkrm-21 Hatcik bende kızıma saat 2.30 da fitil attim yarım bi sonrakine kaçta vermeliyim yani saat kaç gibi acaba veya calpol şurup
Nazlialattncan Bizde 3 aylıkken geçirdik ateş ishal halsizlik oldu calpıl vermiştik ateşi düşmeyince doktora götürdüm yarım fitil verdiler evede fitil yazdılar ondan sonra kendine geldi