Deletedmom_49 benimki de 10 aylık bizde de oldu geçen hafta delirecektim birinde gece 1.5 ta uyandı birinde saat 3 e doğru yatakta cebelleştik 2,3 saat valla çıkarmadım odasından ışığıda açmadım. Bildiğin uyandı yani oynamak istiyor bir anlam veremedim sonra harika haftalar kitabından baktım atak dönemindeymişiz belkide o yüzden oldu . Sabah 6 gibi uyanır 9-10 gibi sabah uykusu yapıyor uzunluğu tamamen değişken , ikinci uykuda 14:30 gibi, Akşam uykusunu da 7-8 arası