Anneler bebeğim 5 aylık alerji testi yaptırdım inek sütüne yer fıstığı ve yumurta bide soya alerjisi olduğu çıktı . Anne sütü ve sma mama içiyordu şuan doktor Bebelac maması verdi onu kullan dedi ama içmiyor beğenmiyor hiç pekmez ile tatlandırdm hala sevdiremiyorum böyle olup mamaya alışan bebisler varmı acaba