glsm_kr8383 bende sezaryen oldum☺️ Çabuk toparladım sana tavsiyem medikal korse kullan mutlaka hem göbeğin için hem bel desteği için. Bol bol hurma, tahin helvası, tere, dereotu ye ve bol su iç. Sütün ilk 1 hafta az gelebilir meme+mama olarak besleyebilirsin bebeğini(doktora danış tabi) ama sık sık emzir☺️ Fırsat buldukça uyu her şeyi boş ver sadece uyu. Tuvaletini kolay yapman lazım bu sıra o yüzden kayısı hoşafı içebilirsin. Bir de anason+rezene çayı iç hem sütün artar hem bebeğin gazı olmaz☺️ Aklına takılan bi şey olduğunda buradayız💕 kız mı erkek mi?