talula Bebeğim 6 aylık olucak yakında doktor kan damlası başlatacağımız zaman bebeğimin poposunda çatlak olduğunu öğrendik kabız yapma ihtimaline karşı doktorumuz sonra kullanalım demişti. Sonra da covid olduk falan malesef tekrar doktora gidemedik. Yani bu ka damlası her bebeğin muhakkak kullanmadı gereken bir şey mi? Yoksa değerlere bakılıp ona göre mi veriliyor? Ben kullanmıyorum diyen var mıdır acaba
leopar talula bazı dr değerlere göre veriyor bazılarında 4 aydan sonra kullanılmalı ki değerleri düşmesin diye veriyor ben 2 kızımda da 4 ayda başladım hatta ilk kızım prematüre onda kuveste başladılar
HonKiPonKiDoNiNo talula 2 yasinda oldu kizim hic kullanmadik ne kan, ne demir ilaci.. Sanirim tahlillere gore belirliyor doktor, butun degerler iyi dedi hep.. Duzenli kullandigimiz sadece D vitamini.. Bakalim haftaya 2 yas tahlillerimiz var, ne olur bilemiyorum.
Deletedmom6262 talula Saglik ocağı verdi onu kullanmadım başka aldım ama onu nasıl kullanacam bilmiyorum doktora randevu almam lazım şimdilik vermiyorum
qwrt1245 talula 4. Ayda direkt başladık. Uykusuzluk huzursuzluk iştahsızlık vs yapıyor Demir eksikliği bence mutlaka kullanın zaten her kan ilacı kabızlık yapmıyor ki kızım sidefer kullanıyor hiç kabızlık yapmadı. Ayrıca Eger kullanmayacaksanız değerlerine baktırın öyle kullanmayın