BayanNinni internette gördüm ve biraz araştırdım herkes çok olumlu yorumlar yapmıştı yalnız ben denemedim. Aktardan bi ot gibi bişey vardı adını hatırlayamadım onu tavaya koyup yakıyolar tavanın üzerine iki kaşık koyup pamuğu üzerine koyuyorlardı. Pamuğa geçiyordu dumanı felan oylece sırtına göğsüne koyuyorsun çok iyi geldiği ni söylüyorlardı. Birde tereyağını eritip pekmez ekliyorsun limon sıkıp bebeğinize yedirebilirsiniz. İnşaAllah yer inşaAllah iyileşir. Dediğim gibi siz yiyin için yedikleriniz sütten ona da geçecek şifa olacaktır inşaAllah. Çiğ sarımsak yutabilirseniz oda iyi geliyor anne sütünden geçiyor bebeğe diye biliyorum. Çok geçmiş olsun