Ggercn bugün varya rezil oldum çocuk kucağımda ağlıyor neyse yapcak bişe yok dedim koydum arka koltuğa puseti çıkartmam gerekiyor bagaja sığmıyor uğraş uğraş çıkardım bu sefer bebek var arka koltukta hem bebe hem puset hem oto koltuk mümkün değil sığmıyor bebeyi oto koltuğa koydum daha çok ağlıyor geçtim katladım alt tarafı bagaja sığmıyor. Az kalsın atacaktım orda dedim sakin. En son zor bela sığdı koydum sonra bidaha çocuğu sakinleştir perişan oldum