Benim kızım 23 aylık memeden kesmek istiyorum çok bağımlı nasıl yapmalıyım birde doktiruma sorduğumda bı ilaç verdi ismi aklımda yok bunu kullan sütun kesilir daha emmez dedi deniyecegim fakat bence sütum olmasa da emer gibi hiç ilaç kullanil sütünü kesen oldu mu ilaç kullanınca göğüsler de ağrı felan olmuyor mu emzirmeyi bırakan anneler nasıl bıraktınız nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz bilgilerinizi paylaşırsanız mutlu olurum