Cihaninannesiii kuzu benim bu aldığım not, doktor osman gönülalın ateşle ilgili yayınladığı vidyodan aldığım not.Ve hiç bi şekilde fitilde şöyle yapın bunu yapın demiyordu.çünkü fitilden bahsetmedi bile. Siz evde calpol ve dolven bulundurun bundan sorasında.inan ben de hiç bilmiyorum fitili kullanmadım.geçen bizimde ateşimiz 38 i geçti.bu adımları izleyerek düşürdüm ateşini. Önce calpol verdim, 1 saat sora geçmeyince dolven verdim.sora yarım saat daha bekledim geçmedi.duş aldırdım. Sora düştü ateşi. Ayrıca bu ateş düşürücülerde ölçüler çok önemliymiş.yani bebeğinizin kilosunun yarısı olmak zorundaymış.Ne eksik be bi fazla.enjektörler ölçüp vermek en sağlıklısı o yüzden.