Yasolinne ben Philips avent kullanıyorum 0-6 suan , arkadaşıma sordum o daha bilgili diye 6. Aya girdiği gibi almana gerek yok zaten iki emziği var bi onu bi onu kullanıyor. Bide geçişler zor olabiliyor hemen alışamıyor 7-8 aylık gibi değişsen de olur demişti. Bende bugün sordum tam bu soruyu