Arkadaşlar merhaba öncelikle benim oğlum 8ay 21 günlük şuanda emekleme girişiminde henüz emeklemiyo ama itiriyo kendini ileri ,geri ben hiç bir şekilde iş vs yemek yapamıyorum. Onunla ne şekilde oynayabilirim nasıl oyalayabilirim gün içinde neler olabilir bunlar konuşmasını yürümesini emeklemesini ilerletmek için neler yapabilirim? Ve ona nasıl birşeyler yapabilirim oyalanmasi için örümceğe koymak dışında ?