cennetkokulubal Oğlum 2 hafta sonra 6 aylık aşılarını olacak . Zor mu ateş oluyor mu 4. Ay aşımızda çok ateşi olmuştu korkuyorum 🥺
Danerys Bizde oldu ama aynı gün bexcero da vurundu belki ondandır. Sabaha kadar başında bekledim ertesi güne geçti