Merhaba hanımlar oglum1 yaşına kadar çok şükür beslenmede büyük sıkıntılar yaşamadık ama bir yaşından sonra çok fazla seçmeye başladı siz neler yediriyorsunuz belki fikir olur. hepimizede.Bu arada belki sizinde isinize yarar küçük bir dipnot düşeyim kendi küt catalina yiyecekleri alıp kendi yemeyi çok seviyor bu aralar batirmasina yardımcı oluyorum gerisini kendi hallediyor mama sandalyesine oturmayı da reddediyor:(