hic böyle baş ağrısı çekmiştim bu sabahtan beri feci şekilde başım ağrıyor surekli üşüyorum ter içinde kalıyorum ateş basıyor ama yine üşüyorum kolumu kaldıracak gücüm yok bacaklarım ağrıyor korona belirtisi olabilir mi yakınımdan geçiren yok kime soracağımı bilemedim