Sare35_ Kızlar sizce ana kucağı olarak yaylanabilen tip mi , babyjörn muadili gibi bir şey mi , titreşimli olan mi yoksaa normal ana kucağı mı hep gördüğümüzde olan normal olan :)
Milena11 Sare35_ ben joie nin sansa modelini kullandım çok memnun kaldım ama tabi şöyle de bişe var kullanım ömrü kısa 4 buçuk dan sonra kullanamadık. Babyjörn daha uzun süre kullanılabiliyor ama o parayıda hakediyor mu tartışılır
aslansmomm Sare35_ imkanın varsa Babybjörn muadili bence ama ben joie dreamer kullanıyorum Allahtan oğlum çook sevdi 3 aylık doğduğundan beri üstünde. Titreşimi sayesinde kolay gaz çıkarıyor pili bittiğinde titreşimi açamadığım zaman gaz sancısı çekiyor😂 Müziğide sürekli açık onunla kendi kendine uykuya dalmayı öğrendi artık kucağımda bile uyumuyor direk orda uykuya geçiyor o yüzden benim çook işime yaradı🙏🏼
Sare35_ Milena11 Muadilleri bile pahalı demi ben muadilinden muadilinden bahsediyorum 400 TL ya buldum bı tane de
Milena11 Sare35_ hee onu bilemiyorum. 😬 Valla kolik bebek falansa elekteonik almada fayda var öbğrtürlğ babyjörn de kendi kendine oynaması için en az 4 4 buçuk aylık olması lazım size ne zaman lazım en çok onu düşünün
yusufarasmom Sare35_ ya ben sizi yanlış anladım kanguru dan bahsediyorum ben gece gece kafam karıştı 😂😂 ama elelebaby ürünlerini kullanıyorum memnunum
Sare35_ Resim ekleyebilsem gösterecektim ama buraya nerden eklenir bilmiyorum denedim ama olmadı maalesef
Denizdennn Bebeğim 2 aylık ama şimdiden ana kucağını çok seviyor. Ben fisher Price aldım çok da hafif gayet memnunum