BabyYoda bebeğim 4050 gram doğdu 2 günde 340 gram kaybetmiş,sanırım sütüm az olduğundan kaynaklandı. Doktor mama ver dedi günde 8 kere 30 cc. Hem emziriyorum hem mama veriyorum 8 kere değilde 5 kere veriyorumdur. 2 günde 250 gram almış pazartesi kontrolümüz var bakalım hayırlısı. Yok bugün kakasını yapmadı neden bilmiyorum bende endişelendim