4aylık kızım var ,küçük doğmuştu bu ay doktoru kilosunu beğenmedi gelişimini beğenmedi ve mama ile destekle dedi ben de o telaşla önüme gelen ilk mamayı aldım aptamil,fakat eczacı ablam Aptamilin inek sütünden yapıldığını ve mama olana kadar 7kez işlemden geçtiğini söyledi ,golden goat ın iki kez işlemden geçtiğini içinde şeker olmadığını onu kullanmamı söyledi elimde de bir paket aptamil var onu bitir sonra goldena geçersin dedi e bu sırada ya kızım aptamile alışırsa diye düşündüm ,bir de sabah akşam kaka yapan çocuk günde bir kez ve çok az kaka yapıyor ve daha enerjik oldu sürekli konuşuyor kendince 8 9 gibi uyuyan çocuk 11 12 yi buldurdu siz hangi mamayı tercih ediyorsunuz meme mama yapan anneler nasıl ayarlıyorsunuz ?