Kızım 10,5 aylık
Sekizinci Ayda bexsero ilk doz yaptık
Onuncu Ayda bexsero ikinci doz yaptık
Onaltıncı Ayda üçüncü dozu var
13.ayda ise nimenrix tek dozluk var
Her doktor farklı doz öneriyor bebeğin yaşına yada kaç aylık olduğuna bağlı dozlar. Ne ateş ne huysuzluk hiç yaşamadık. Sadece aşı yerinde üç hafta kadar süren şişlik ve kızarıklık oldu sonra geçti