Acelyam04 Kizlar bebegim 4 aylik ve emzirirken yada hamileyken emzirme yastigi kullanmadim ama simdi bebegim oturmak istiyor ve alsammi diye düsünüyorum destek amacli kullanirim diye sizce napmaliyim almalimiyim kullanisli olurmu.
Milena11 Acelyam04 bebeyatmaz alın emzirme yastığı yerine çok aman aman kullanışlı değil evde varsa kullanında sıfırdan bişe alıncaksa direk bebeyatmaz mantıklı
Tuba Acelyam04 bunun için almayın normal yastıkla da oturtabilirsiniz. Ben hamileyken almıştım baya faydasını gördüm, hala da onunla uyumayı çok seviyorum ama bebeği oturtmak için o kadar para vermeye gerek yok☺️