Hdeyikmmo34589541wfy bızım durumlar hep aynı ya 2019 bebeklerinde ock okuyorum konusamamayı.ınan ben ziyarete de gittim. Kızımla cok ilgileniyorum konusuyorum ve ben onu zorladıkcs kendinı kapattı sıyledıklerunı de soylememeye basladu. Benım hatam coxugu cok zorladım. Annem bu ne bu ne kızım hadi kızımmkediiii bak kedi diye diye sımdı herseye baba diyor. Dunden bugune hıc soru sormadım sabah emmek istedi ne istiyorsun annem dedim meme dedi. Yani cocuk kendinı kapattı. Daha ne yapayım bılmıyorum. Kaydıragımız var cıkar kayar. Cadır aldım ıcıne girer uyuyor gibi yapar beni ıcıne cagırır . Kitap okurum dinler, zeka setleri aldık yapar, bir tabak kasık bulsun yemek yiyor gibi yapar hayvanlarına yedirir. Ama Baska bu cocuk bu evde ne yapacak ki? Sıyledıgımızı anlıyor, hersey cok ıyı ama konusmayı sevmiyor gibii sanki nefret ediyor cocuk😂