Allah yardımcınız olsun 🙁 ben kesinlikle Pedagog yardımı almanızı öneririm. Hemen Doktor mu demeyin. Görümcem de aynı şeyleri yaşadı, Şu an kızı üç yaşına girdi Ve hala daha şiddeti artarak devam ediyor bu davranışlarının. Kötü konuşma yada İç karartıcı konuşuyorum gibi olmasın, İnanın çok yakından gördüğüm için kimsenin aynı şeyleri yaşamasını istemiyorum. 4 Aylık bebeğim var ve resmen aynı ortama girince korkuyorum ondan huy kapacak diye. O ağlamaya başladığı anda bebegimi alıp başka odaya geçiyorum 🙁 Allah yardımcın olsun en yakın zamanda düzelir inşallah🙏🏻