DefneRana3881 benim göğsümün ucu yarıldı hatta oyuldu ağlamaktan perişan olmuştum, ucuna bişey değse aklım çıkıyordu. garmastan pomat krem alın hiç eziyet çekmeyin. Bende ağlıyordum o can acısıyla elimi ısırıyordum bağırmamak için çok kötü bi acı. Sezaryen acımı unuttum onun acısından. Bebek emmek istiyor can acısı var çevrendeki herkes bişey diyor. Çok can sıkıcı bir süreç. İnşallah geçer.