Berivaninprensesi zatennbirden kesmemek gerekiyor azaltarak kesmek en iyisi. Bende 21 aylıkken kesmiştim hamile olduğum için tabi süreci hizlandirmak zorundaydık. Annemlerde kalmaya gittim gece annemle yatıyordu emmek istediğinde deli gibi ağlıyordu ben anlatıyordum ona artık meme yok süt bitti vs gibisinden. Gece de mümkün mertebe gözüne görünmemeye calisiyordum ben eşittir meme demek olduğundan. Gündüz parka goturuyordu dayısı oyaliyorduk. Meme isteyince acip gosteriyordum uf oldu annecim sut bitti diye( sabır taşı almıştım onu sürdüm kalemle bile boyadım malesef( sarımsak sürün diyorlar en etkili oymuş ben pek istememistim onu)) öyle öyle bir haftada kestik özellikle 2 3 gün zorlandım. Herkesin farklı oluyor hikayesi. Kimi 1 günde kimi 3 4 ayda kesiyor memeden. İnşallah çok daha kolay Bi şekilde kesersiniz memeden