Hanımlar 38 günlük bebeğim ve ben grip olduk emzirirken maske takıyorum ellerimi yıkıyorum ama sütüm bitti denecek kadar az ve bebeğim de emmiyor ağlayıp memeyi bırakıyor kendisini geriye atıyor sütüm daha önce çoktu taşıyordu acaba grip olduğum için mi azaldı yoksa sütüm mü kesiliyor bu durumu yasayan var mı aranız da