Anneler, 3.5 aylık bir oğlum var. Çok sakin koyduğum yerde uyuyan hiç sesi çıkmayan bir bebekti. Son üç dört gündür çılgına dönmüş durumda. Geceleri abartısız saat başı ya da yarım saatte bir uyanıyor ve ağlıyor. Karnı tok altı temizken bile bağırıyor ağlıyor durmuyor. Dedim ki acaba hasta mı ama ateş kusma ishal yok. Atak dedikleri şey böyle bir şey mi? Sebebini çözemiyorum bu aglamalarin.