Bence bı doktorla görüş kız mı erkek mi beni. Bebeğim 10 günlükken gözünde aşırı çapak vardı gözünü acamiyordu bı kaç gün öyle oldu sonra pipisinde iç kısımda beyaz şeyler vardı göz capagi ve pipisindeki o beyazlıklar enfeksiyon yapmış hem gözünden dolayı hem pipiden.. bı gün uykudan acamiyodu gözünü ertesi gün ateş ve hastaneye yatış yaptık 5 gün