Merhabalar kızım 3 ay 8 günlük 1 ay önce idrarıyla enfeksiyonu sebebiyle antibiyotik kullandık iki gün önce ateş kusma ve iştahsızlık olunca tekrar götürdüm kan tahlili ve idrar tahlili istediler verdik enfeksiyon dediler kızım çok iştahsız çok ama çok az emiyor oda 2-3 dk kendini geriye atıyor sürekli sancısı varmış gibi bu arada birazda kolik bir bebeğiz😞 uykuda emzirmeye çalışıyorm yine az emiyor kaşıkla veriyorum yok mama yapıyorum almıyor biberonu hiç almıyor ne mama ne de sağdığm sütü kafayı yicem var mı yaşayan ne yapmam lazım bilmiyorum çok yıprandım çok 😭😭