Mavis34 Hsrtzmre benimki 3 aylık son 1 aydır öyleyiz balonduk balonduk dolu hep akıyor ağzı ama reflu de var ona bağlamıştım bende
Lidya-t Tükürük bezleri yetişkin gibi tükürük salgılıyor artık .Onlarda yutmayı iyi bilmediği için salya akıtıyorlar
Kafam Hsrtzmre benim de yaklasık ıkı haftadır lama gibi geziyo 😂 balon yapıyo bide pat pat patlatıyoz 😂