İkisini de kullanmadım bir tık daha basit geliyor bana işe yaramıyorlar.Pişik olmadan önce kullanılanilir belki ama pişik oldu mu asla işe yaramaz onlar.Pişik olmaması için koruma adına sudocrem iyidir.Pişik olduysa da bunun için pek çok iyi krem var.Bir kaç örnek olarak hametan,desitin,trosyd,hametol,hipokort,oly.