sevgili anneler benim bebem gece uykusunda emziği ağzından düşünce genelde geri bulup ağzına takmayı beceremiyor deniyor gariban 😅 ama 10 denemenin 2 veya 3 ü başarılı bu sefer sinirlenip cinnet geçiriyor. Fosforlu emziği bu arada. Bu konuda başarıya ulaşabilmesi için yapabileceğim birşey var mı tam 6 aylık bu arada