Kızlar dün aşıya gittik . Bir iki bebek daha vardı. Benim bebek onlara göre iriydi ama kafası da onlara göre büyüktü .acaba benim bebekte kafa normal mi diye tedirgin oldum.ebeye niye benim bebeğin kafası büyük dedim. Kafası normal korkma dedi ardından kafasına baktı ‘’ aa bıngıldağı kapanıyor 1 parmak kalmış bu iyi bişey değil devit i hemen kes sakın verme ‘’ dedi. Zaten hamilelikte de bebek doğduğunda da genelde unuttuğumdan devit nerdeyse vermedim. Aşı olduktan sonra doktor odasına girdik o da muayene etti . Kafasına baktı oda tam aksi devit e devam et dedi . Normalde 18 aya kadar bıngıldak kapanırmış. Ama 7-8 aylıkkende kapanabilir korkma dedi. Devit i versem mi vermesem mi internetten baktım bıngıldak erken kapanması iyi değil diyor . Çok tedirgin oldum. Doktor kemik gelişimi hızlı dedi . Cuma günü çocuk doktoruna göstericem . Bunu aranızda yaşayan var mı bir sorun olur mu acaba kafasında . Cumaya kadar randevuyu bekleyeceğim o yüzden size sorayım dedim .