Bazen bebeklerin isteklerini anlayamıyoruz bende anlayana kadar çok yorulmuştum geceleri ben bakıyorum gündüzleri annem.. Sonra baktık ki uyanık kalmak,onunla konuşmayı etrafa bakmayı istiyor tabi bu esnada kaka yaparken sancı oluyor damla veriyorum, biraz omzumda tutuyorum ki bunu her bebek çok sever, masaj yapıyorum sohbet ediyorum onunla mamasını veriyorum, altını değiş derken 1 saat sürüyor sonra ağlamaya başlıyor aslında baktığında bize göre birşeyi yok karnı tok altı temiz ama o 1 saatte gene acıkıyor işte tekara mama veriyorum altını değiştiriyorum sonra sepetine koyuyorum biraz mız mızlanıyor sonra uykuya dalıyor yani her mama veya emmeden sonra uyumuyor her bebek birde böyle deneyin