Eyupmuhammed35 Bebeğim 10 aylık biraz önce bir çay kaşığı ibrumin cold verdim ama okumadım diğer kizm vermiştim o yüzden azcik verim dedim sonra okudum 6 yaş üstü yazıyordu bişey olur mu lütfen akil verin
Yenibirsayfa Eyupmuhammed35 ya zehir hattını arayın ya bi götürün iciniz rahat etsin onun bebekler için olanı farklı tabi boşa degildir
leopar Eyupmuhammed35 korkma bşrley olmaz cnm 🙏🏻Dr lar 6 aydan sonra bile verebiliyor orda yaş sınırı olmasına rağmen 🙏🏻
42Eylul07 Eyupmuhammed35 yas ibaresi olmak zorundaymis bizimde demir ve d vitamini uzerinde 4 yas yaziyor ama kizim 4 aylik dr kullanabilirsiniz o ibareler olmak zorunda demisti siz gene dr arayin rahat edin
deniz-95 Ne olur ne olmaz 114 zehir danışma hattını arayın. Zehir değil ama kullanmaması gereken bir ilaç. Aradığınızda doktora bağlıyorlar sizi zati. Detaylı bilgi verirler diye düşünüyorum.
deniz-95 Eyupmuhammed35 yani bilemiyorum. Sonuçta prospektüse yaş ibaresini boşuna koymuyorlar. Bence bi aramalısınız.
Eyupmuhammed35 SeninAnnenBirMelektiYavrm 2 saat oldu verelim üzerine yoğurt yedirim dedim zehrini alsın diye şimdi emdi uyuyo
SeninAnnenBirMelektiYavrm Eyupmuhammed35 valla sen bilirsin sordun cevapladık götürmek götürmemek senin elinde tabiki 🤷♀️
leopar Eyupmuhammed35 yok yok korkma cnm benim kız 7 aylık geçen dr verdi 1 çay kaşığı ama dolu değil demişti 🙏🏻
Eyupmuhammed35 42Eylul07 Dogru diyosunzu doktorumun numarası yok yaaa ben buraa sorim.bilen vardır diye çok korkuyorum uyuyo simdi
42Eylul07 Eyupmuhammed35 saglikci veya eczaci tanidik falan varsa sorun allahim izniyle bisey olmaz insallah
Duyulurum Eyupmuhammed35 ilacını kim reçete etti? Benim oğluma da 17 aylıkken 6 yaş üzeri olan ilaç verilmişti ama yarım ölçek. Sizin çay kaşığı kaç ml alıyor? Ölçü kaşığıyla veya enjektörle vermek en iyisi.