Öncelikle hayırlı geceler arkadaşlar ben bişey sormak istiyorum 16 Aralık’ta doğum yaptım sezeryan karnıma acaba yağ yakıcı biberiyeli bi sıkılaştıran krem var onu sürsem bi sakıncası olurmu internetten yeterli bi bilgi bulamadım maalesef sürsem bişey olurmu sürüşürmü