Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 ay 4 günlük . Sanırım damakları kaşınıyor ellerini sürekli ağzına götürüyor ,salyası akıyor geçen gece ateşi çıktı 38 derece baktığımda kabaran veya görünen birşey yok. Bulduğu herşeyi delirircesine ağzına sokup ısırmaya çalışıyor ve çok ağlıyor . Jel alıp sürdüm iki defa hemen sustu . Ama jel sürmek istemiyorum . Ve bunlar diş belirtileri mi ? Bilmediğim için soruyorum . Çok huysuz bi kaç gündür ne yapmam gerekiyor ? Teşekkür ederim 🙏🏻