İyi geceler herkese
Kızım 4 aylık
Ağlarken birden bı ses çıkarıyor şimdi o sesi anlatamıyorum. Birden sert bı horlama vs gibi bişey
Devlet hastanelerinde randevu bulunmuyor
Özele götürdük orada da ona göre aletler yokmus
Google’dan baktım doğru düzgün bişey bulamadım
Burda yaşayan varmı bu olayı bademcik mi? Geniz ymi? Bilmiyorum randevu alana kadar çok sıkıntı olacak bana
,Sizinde bebeklerinize varmı bu durum