Kudret-dlr 3 ay 16 günlük bir kızım var hiç su vermedim siz nasıl yaptınız biraz fikir verir misiniz vermeliimiyim
ikraninannesiii Kudret-dlr ben yazın 4 Buçuk aylikken verdim çok sicakti çok su kaybediyordu doktor tavsiyesi ile başladık
Miraaa123 Ek gıdaya başlayınca verdim 6 aylık sütünüzden zaten gerekli suyu da almış oluyor sağlık ocağında ek gıdaya geçince verirsin demişlerdi
Kubra1808 Çok nadir kaynamış ılınmış suyu 1 çay kaşığı veriyordum haftada 1 falan ama gerek yok 6. Ayda başlayabilirsin
Go_ya_sa Kudret-dlr benim bebegim 3ay 19 gunluk arada yarim cay kasigi veriyorum ama 10 dakka gecmeden kusuyor verdogim suyu
Eymenegebebekler Kudret-dlr 40 cıkmadan şerbet yaptik verdik hala da arada gazı sancisi olanda veriyoruz 3 ay 17 gunluk oldu bizim burda sancsisi olan bebeklere yapilir aninda da gecer rahatlar uyur 😀
Keremikoo Kudret-dlr 4 aylikken vermeye basladim. Yaz donemine denk gelmis, hava cok sicak oldugundan terleyip su kaybediyordu. Ne kadar emzirsekte sicaklarda 1 2 cay kasigi kadar vermeye calistim. Doktorumuz da vermemizi soylemisti.
Acelyam04 Kudret-dlr 3 ay vermedim haftada 4 gün 1 ögün mama iciyor simdi 2 cay kasigi veriyoruyorum eve gelince.