19 aylık bir oğlum var 15 haftalık hamileyim bugün yüzde yüz erkek dediler yanılma payı yok mu dedim hayır dedi doktor :) ahhh linçlemeyin beni nolur kız evlat hasreti çekiyorum hayırlısı böyleymiş demekki sağlıklı ve hayırlı olsun da gerisi önemli değil ❤️ (Bu arada 9 haftalıkken erkek demişlerdi burda post açmıştım çok erken falan denildi doğruymuş demekki erkek çok erken gösteriyormuş ) 15 haftada yüzde yüzde erkek diyip kız olan var mı acaba ? 😀