Rumeysacetin Bebeğim ek gıdayı red ediyor Asla yediremiyorum. Her şeyi denedim ama olmuyor 7 aylık ne yapmalıyım
Kubra1808 Rumeysacetin biraz süre tanı verme anne sütüyle zaten doyar 6-8 aylık amaç tadım olması doyması değil biraz unutsun sonra yine denersin
Gizoooo Rumeysacetin canım sabret yavaş yavaş devam et emiyorsa emen bebeklerde oluyor karşısında yemek yiyin sizinle sofraya otursun sizi izlesin
turkan-5 Rumeysacetin mutlaka birlikte yemek yiyin bizde yeni başladık acikcacasi pek fikrim yok ama bunu tecrübe ettim.su ana kadar akşamları hep birlikte yemek yerken çok güzel yiyor ama gun içerisinde verdiğimi zar zor yiyor ya da bende ağzımı oynatiyorum o şekilde yiyor
DoraKizimm Rumeysacetin Birlikte masaya oturmak kilit nokta. Muhakkak sizinle sofrada olsun sizi yerken izlesin
Yasemin38 Rumeysacetin canım normal bu dönemde. Ek gıda vereceğin zamanı iyi ayarlamalısın ne çok tok olmalı nede çok fazla aç. Uykulu hali yada uykudan yeni uyanmış olması gibi etkenlerde önemli. Bazen kaşıkta etkilyor. https://resimyukle.io/r/8S2gP5QMPk fikir amaçlı bakarsan başlangıç listemizdi bizim.
Rumeysacetin Bizimle yemekte mutlaka o da oturuyor bzii izliyor onun yediği yemekten bende yiyorum oyun şarkı vs de yapıyorm zorlamiyorm sürekli sadece emmek istiyor . Blw bile yaptm sadece oynuyor . Aç da olsa tok ta olsa almıyor 😏