cemreninnannesii Kızlar yarın sabah ailemiz kahvaktıya geliyor akşam üstüne doğruda yemek için tatlı ve kurabiye yaptım ama bu akşamda kısırı yapsam yarın yeşillikleri solar mı marul falan? Belki kızım durmaz yarın vaktim olmazsa diye düşünüyorum
Saitkereminannesi cemreninnannesii Salatasini hazırlayıp saklama kabına koysanız birşey olmaz diye düşünüyorum durursa da hemen hazirlarsiniz
cemreninnannesii Hiraprensesannesi35 Minikuzu Busracelik3011 Deletedmom5284 Saitkereminannesi luciferrr Mervexxx Zhnce NukleerBaslikliKiz Prensimmm52 çok teşekkür ederim kızlar yeşilliklerini doğrayıp ayrı bir kaba koyup ağzını kapatayım o zaman sabah yapayım iyi ki varsınız🌸💙
Zhnce cemreninnannesii bence yeşillikler yıka doğrama sakın minik minik olacağı için solar Sabah erkenden kalk yap kötü olur Ben mesela yapıyorum o gün tüketiyoruz az kalınca dolaba atıyorum ertesi gün yemem sünmüs oluyor esim çok sevdiği için o yiyor
Prensimmm52 cemreninnannesii yeşillikleri falan doğra ama limon yağ tuz ekleme streçe sar dolapta hazır dursun sabahta bulguru ıslatır yiceğinize yakın bir salçasını sokağınını kavurur yeşillikleri eklersiniz
balyanak58 cemreninnannesii bulgur şişer ve yesillikler solar, soganin kokusu vs olmaz bence yapabilecegin tek şey aksamdan yesillikleri yikayip hazir etmen bulguru islatman kolay olur gelenlerden yardim edebilecek kimse yok mu hazir yikanmis yesilligi dograr sende o ara bulguru ıslatırsin cayi demlersin hemencik olur simdiden afiyet olsun 🤗
ikiprensannesii2 Aslında çok zor olmaz ama içine ne koyacaksınız? Yeşillikleri yıkayıp kurulayın temiz beze sarıp bi saklama kabına koyarsanız tazecik olur sadece bi doğraması kalır. Domates, salatalık, soğanda kolay zaten 10 dk da hazırlarsınız
1234___ Domatesler eriri, Soğanlar kokar, Saltıklar yumuşar , Bulgurasa pilav kıvamı alır. Bence yarın yapın
elalinaelisa cemreninnannesii ben yeşillikleri doğrayıp buzdolabına koyuyorum ertesi günde karıştırıyorum hiçbirşey olmuyor birde bılaşık çıkmasın diyorsan soğanla salçayı büyük tencerede kavur sonrada bulguru ve suyu ekle karıştır 😊çok pratik oluyor soğuduktan sonrada yeşilliklerini eklersin