Sezenay Edizin_Annesi biogaia kullaniyoruz fakat bu ilac gaz giderici degil bagirsak florasi duzenleyicidir. Gaz giderici olarak da nurse harweys colex surup kullaniyoruz sukur ki daha iyiyiz. Bu arada her gun rezene kimyon cayi demleyip veriyorum kizima, kendim de iciyorum
busra1263 Edizin_Annesi canm genel anlamda damlalar pek çözüm vermiyor. Rezene içmeni ve bebeğe bir çay kaşığı vermeni öneririm
Ikrarana Edizin_Annesi merhaba canım damla değil de anason ve rezene çayı var eczanelerde satılıyor onu kullan sana nasıl kullanılır anlatırlar çok iyi
Hayaldeniz Edizin_Annesi ben gasicon kullandim. Gunde 3 kez 4damla bir bardak suya karıştırıp kendin iciyosun sütten bebege geçiyor ve gazı anında kesiliyor. Internetten sipariş etmiştim ve çok memnun kaldim
Yusuf_Talhanin_annesi Burcusaydam bende metsil zinco birlikte kullanıyorum gazı iyi çıkarttırıyor. başarılı👌🏻 Ama biogai daha iyi olabilir çünkü içindekiler doğal. Metsil i her içişinde çocuğum kıpkırmızı oluyor tadından dolayı
Denizayazz Edizin_Annesi şuan 6 aylığız kullanmıyoruz ama biogaia çok iyi gelmişti oğluma çok gazlı bir bebekti çok rahatlatıyordu tavsiye ederim 😊
Beyza13345 Edizin_Annesi ya bu gaz sorunu nasıl bisey belirtisi nasıl yanı bizim kız emse de mama da yese hemen ardından çıkartmıyor gazını yarim saat sonda felan çıkartıyor yapmadığım şey kalmıyor
merveealperr Edizin_Annesi benim bebeğim kolikti doktorum metsil verdi günde 3 defa 10 damla ayriyeten de maflor damla verdi günde 1 kere 5 damla ikisini bir kullan çok işe yarıyo güven bana 👍
Elisgc Gaza ilaçlar çok fazla etki etmiyor sana tavsiyem açıp gaz masajlarına bakıp bebeğine uygulamak. Bir de anason çayı bize bir tık iyi gelmişti ama tamamen gazı almıyor yine de ben hep masaj yapmıştım 🤷🏻♀️