Valla mükemmel bir hayatum vardı. Gez toz çalış ben hayatımdan çok memnundum. Bebek olmadab önce önce hayat boş Muş diyenlere inanamıyorum, herkes önce kendj için yaşamalı bence. Şahsen bebekten önceki haaytim çok özlüyorum, ins en kısa zamanda yine öyle zamanlarım olur 😄