Bebişiniz çok kğçğk, henüz sizden ayrıldığının farkında değil. Kendini hala sizin bir parçanız olarak görüyor. Ve emmek bebeklerin en doğal refleksi, emerek huzur buluyolar, bir yeri ağrıdığında sizin sütünüz vasıtasıyla rahatlıyor, size yakın olmak/anne karnına düştüğü andan itibaren duyduğu-alıştığı kalp atılışı hissetmek istediği için emmek istiyor. Yani kısaca sizi sürekli emmesi aç oldupu anlamına gelmiyor. Siz sık sık emzirin hem sütünüz artar hem de bebeğiniz rahatlar. Ama yine de doyup doymadığını anlamak istiyorsanız bebeklerde doyma kriteri: ILK 40 GÜN: 3 ADET 1 TL BOYUTUNDA KAKALI BEZ ve ILK 6 AY (SADECE ANNE SÜTÜ ALDIGI SÜRECE) 1 PAKET MARGARIN AGIRLIGINDA CISLI BEZ Sağlıkla büyütün bebeğinizi, bol bol kucaklayın çok çabuk büyüyorlar🥰