İyi aksamlar kızlar .Üçüncü yavrumu üç ay önce doğurdum..İlk kızım normal ,son iki sezeryan doğum oldu..spor yapmaya (mekik, şınav, karın çalışma ) çekiniyorum.. Dışarı çıkıp yürüyüş yapacak durumda değilim..Kaçındı ayda spora başladınız? Ne kadar sürede verdiniz kiloları..13 kilo aldım.(63 ile kalıp,76 ile doğurdum).. Geçen ay tam tamına 10 kg verdiğini gördüm sağlık ocağında tartilip. Sütüm azalınca B12 başladım..acayip iştah yapıyor 🥺Tartilmaya korkuyorum diyebilirim🥺 göbeğim olduğu gibi duruyor..Nasıl bir yol izlemem gerekiyor,yardımcı olun lütfen ..hem emzirip hem kilo vermek istiyorum.. sütümün kalitesini azaltmadan.. Teşekkür ederim şimdiden 💙