GokBerTUG Merhabalar, öncelikle şunu söyliyeyim sakın kendinizi kötü hissetmeyin ,her anne bebeğini doya doya emzirmek ister ,sütü de vardır ve yetecektir …Hep böyle düşünün , inanın süt psikolojik bunu kendimde gördüm ,tecrübelerimle söylüyorum.Her emzirmenizde olumlu düşünün ,bol bol emzirin..Emzirdikçe daha çok artacağına inanın …Tabiki yediklerimizle ve içtiklerimizle de sütün içeriğini zenginleştirmek bizim elimizde ,ama ben şunu gördüm ki ne yersem yiyeyim süt kafan rahatsa artıyor