Kızlar 19 aylık bi kuzum var 2 hafta sömestr tatilinde tuvalet eğitimi vereyim dedim geçen hafta bugün başladım. Ama hiç ilerleme yok. Tatilden sonra işe başlayacağım annem bakıyor belki hallederim diye düşünmüştüm. :( Bazı sinyaller aldım mesela sabah kuru kalkıyordu WC de çiş yapıldığını falan biliyordu bende başlıyım dedim. Bugün tam bir hafta oldu çok mu acele ediyorum acaba ? Çiş saatlerini bilerek oturtuyorum yapıyor. Ama ben oturtmasam çiş diyor altına yapıyor yaptığının farkında rahatsız da oluyor çıkarmaya çalışıyor pijamasını. Ben nerde hata yapıyorum tecrübeli analar bi yardım edin.