hilal20 Elif_ikra_19 canım benim Bebeğim de çok ağlıyordu dün biraz hafifledi gece ağlaması tükendim artık atak haftası bizim sanırım internette hesaplanıyor bir de diş çıkarıyor sanırım damaklarına jel gibi birşey aldık eczaneden o iyi geldi belki de
theAna Elif_ikra_19 Google’a atak hesaplama yazıp bakın bir. bu aylarda atak haftası ve uyku gerilemesi oluyor.