Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık sadece mama ile besleniyor ve 1 haftadır doktorumun kontrolüyle elma ve muz püresi veriyorum çok az kutunun üzerinde 4. Aydan itibaren diyor kullanmam da bir sakınca var mı kıvamı muhallebi gibi mi daha mı tok tutuyor mamaya göre kusura bakmayın ilk Bebeğim pek bilemiyorum